torsdag 18. september 2008

Eg har fått ein award!!

Jeg har fått denne Awarden fra Gry-Heidi. Tusen tusen takk, den blei eg utrulig glad for!:-)
The rules:
1. The winner can put the logo on their blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 5 other blogs.
4. Before listing the nominees give a brief reason why you chose them.
5. Put links of those blogs on yours.
6. Leave a message on the blogs you have nominated.
Eg vil senda den vidare til 5 stk. som har nokon utrulig flotte, kreative og inspirerande blogger, med heilt fantastisk nydelige kort:-)
I pass this on to the following who has great, creative and inspiring blogs, whit the finest cards ever!
1. Elina
2. Lene
3. Ila
4. Aud
5. Aija

2 kommentarer:

Aija sa...

Thank you so much, I am really surprised about this nomination
Thank you for your kind words.
Aija :)

Lenes stempelkrok sa...

Tusen takk for en koselig award....:-):-)

Må bare si at du lager kjempeflote kort, med herlige fargekombo og detaljer:-)

Tusen takk for hilse i min blogg, setter stoooor pris på det:-)
Klem,Lene