mandag 29. september 2008

Pause... igjen.

Ser veldig mange er så flinke til å lage julekort, men eg er vist ikkje komt heilt i julestemning endå. Så her kjeme eit nytt bursdagskort, denne gongen til svigerinna mi.
Innsida av kortet.
Kortet si bakside.
No blir det nok ein pause frå meg, ryggen og føttene er i kranglehumør så eg har nokon operasjonar å sjå fram til.(uæh) Men håpar eg blir "frisk som ein fisk" og snarast mulig kan komme meg opp i kontorstolen og få laga kort!! Og tusen takk for all dei flotte kommentarane eg får, dei set eg veldig stor pris på!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så nydelig kort du har laga!!!
Lerke farger og stilig oppsett!!! <3

Takk for koselig kommentar i julebloggen min, motivet du spurte om kjem frå Whipper Snapper!

klem,
Jorunn

Vibeke sa...

så flott kort - herlige blomster!!!!

Riktig god helg:)